- Advanced MP
- Accenture Tanácsadó Kft
- Accenture Industrial Software Solutions Kft
- ACG Reklámügynökség Kft
- AGCO Hungary Kft
- ALDI Magyarország Élelmiszer Bt és üzlethálózata
- Anna Ingatlan Kft
- Apleona Magyarország Kft
- Emerson Automation FCP Kft
- atmédia Kft
- Autsoft Zrt
- Átrium Irodaház
- Bátmonostor Község Önkormányzata
- Bátmonostor Nonprofit Kft
- Beiersdorf Kft
- Bethlen Gábor Alapkezelő Zrt
- Dun & Bradstreet Hungary Kft
- BMW Hungary Kft
- Budapesti Komplex Szakképzési Centrum
- Budenz József Alapítvány Gimnázium
- Business Lease Hungary Kft
- Ceva Contact Logistics Hungary Kft
- Computacenter Services Kft
- Continus Nova Kft
- Corning Hungary Kft
- Modan Digital Kft
- D.A.S. Jogvédelmi Biztosító Zrt
- Depónia Kft
- Depotech Kft
- Dészolg Kft
- Diego Franchaise üzletek/ Sztárpadló Kft, Rabné Gégény Erzsébet, Timewriter Kft
- DTKH Nonprofit Kft
- Dunanett Nonprofit Kft
- Edenred Magyarország Kft
- Emerson Process Management Kft
- Erste Alapkezelő Zrt
- The Quadrum Irodaház
- Erste Alapkezelő Zrt
- Market Central Ferihegy
- Erste Alapkezelő Zrt
- Vison Tower Irodaház
- Euronet Services Kft
- Eurostars Budapest Hotel
- Exe Danube Budapest Hotel
- Exeltis Magyarország Kft
- FBH Nonprofit Kft
- FEDEX Trade Network
- Foodport Kft
- Frillmetal Europa Kft
- Gebrüder Weiss Logisztikai Kft
- GEO-LOG Kft
- Globe 13 Irodaház
- Grenoriel Logisztikai Kft
- Gyöngyvirág Óvoda – Székesfehérvár
- Halas-Bagger Kft
- Hallerkert Irodaház
- Harmatkert Kft
- HOLD Alapforgalmazó Zrt
- HOLD Alapkezelő Zrt
- Hungaropharma Zrt
- Hydro Extrusion Hungary Kft
- Idemia Hungary Kft
- Merital Vagyonkezelő Kft
- IZSÁK-KOM Nonprofit Kft
- JK Horsetrucks Kft
- Jonson Controlls Kft
- Kardos Étterem Kft
- KDB Bank
- Közgazdasági Politechnikum Alternatív Gimnázium
- Kraft FM Üzemeltetési és Szolgáltató Kft
- Kuhn Földmunkagép Kft
- Kuhn Rakodógép Kft
- Falkstenen AB Magyarországi Fióktelepe
- MA-Coding Kft
- MAGILAB Kft
- Magyar Kőris Kft
- Magyar Máltai Szeretetszolgálat Egyesület
- Magyarországi Zsidó Örökség Közalapítvány
- Mars Magyarországi Értékesítő Bt
- Magyarság Háza Közhasznú Nonprofit Kft
- Medtronic Kft
- Viatris Services Kft
- Viatris Healthcare Kft
- Nemzeti Mobilfizetési Zrt.
- Népliget Center Irodaház
- Oroszlányi Környezetgazdálkodási Nonprofit Zrt
- Országos Roma Önkormányzat
- OTP Ingatlanbefektetési Alap
- Padarka Food Kft
- Padörs Wokbar Kft
- Padthai Kft
- Padthaiwokbar Kft
- Padwok Kft
- Pannonpark Kft
- Pasta&Pasta Kft
- Pákozd Nagyközség Önkormányzata
- PRO Kommunikációs Kft
- Raiker Kft
- Roném Kert Kft
- Roosevelt Irodaház
- Schawk Hungary Kft
- SMC Hungary Ipari Kft
- Street Kitchen Kft
- Borostyán Gondozóház
- Szabó Imre Református Kollégium
- Szalézi Lelkigyakorlatos Ház
- Yettel Magyarország Zrt
- Yettel Real Estate Hungary Zrt
- RSG Group Hungary Bt
- Ultinous Információtechnológiai Zrt
- Universal Logistics Kft
- UNLEASH Group Kft
- UPS Magyarország Kft
- UPS SCS Magyarország Kft
- Vasas Sport Club
- Vaskút Községi Önkormányzat
- Vaskút Idősek Otthona
- Vaskút Közös Önkormányzati Hivatal
- Vaskút Közterület Fenntartó
- Vaskút-Bátmonostor Német Nemzetiségi Óvoda
- Vaskúti Német Nemzetiségi Általános Iskola
- Vincze Imre református Általános Iskola
- Vertikál Közszolgáltató Nonprofit Zrt
- Vertikál Vagyonkezelő Kft
- Vertiv S.r.l. Magyarországi Fióktelepe
- West Gate Irodaház
- White Star Real Estate Kft
- Whirlpool Magyarország Kft
- White Star Real Estate Kft
- W-Invest Kft
- WizzAir
- Woodpecker Acquisitions Kft
- Science Park Irodaház
- Xenter 13 irodaház
- BARE International Hungary Kft
- Royal Canin Hungary Kft
- Blue Could Hosting Kft
- Padnyolc Kft
- Qualysoft Informatikai Zrt
- Weltweit Kft
- Biorad Magyarország Kft
- Vie Technology (Európa) Kft
- Suppline Kereskedelmi Kft
- Hewlett-Packard Informatikai Kft
- VLK Newmark Szolgáltató Kft
- BPC Payments Services Zrt
- HBO Holding Zrt
- Borealis L.A.T Hungary Kft
- Faulhorn Zrt
- Barracuda Logistic Kft
- Infomix Kft
- TD Synenex Hungary Kft
- Székesfehérvári Napsugár Óvoda
- TK Elvator Solution Center Europe Kft
- Vagheggi Kft
- Colliers Nemzetközi Ingatlan Üzemeltető és Kezelő Kft
- Dunanett Vagyonkezelő Kft
- Peridot Capital Solutions Hungary Services Kft
- ÉMI Nonprofit Kft
- Fodor Építőipari, Kereskedelmi és Szolgáltató Kft
- Balasys IT Zrt
- DXC Technology Magyarország Kft
- Székesfehérvári Felsővárosi Óvoda
- Vaskúti Bölcsőde
- Amrest Kft
- Amrest Kávézó Kft
- Bluevoyant Magyarország Kft
- Que Pasta Kft
- Visual Concepts Hungary Kft
- Setdesign Kft
- R.T.B. Étterem Kft
- Paduna Kft
- Rack Mester Kft
- B.L. Crew Kft
- Diageo Üzletviteli Szolgáltatások Zrt
- Classic Pizza Kft
- Cirko-Plusz Kft
- Integritás Hatóság
- Kamleithner-Budapest Kft
Cégünk története
About us
Társaságunk elődje 1989-ben alakult Cedit Információtechnikai Kft néven. Fő tevékenységi körét a tűz-, és munkavédelmi szolgáltatásokra építette. Alakuláskor a tulajdonosok célja az volt, hogy olyan szolgáltatást nyújtson a cég közhivataloknak, intézményeknek, vállalkozásoknak, hogy azok feleljenek meg a mindenkori jogi és munkabiztonsági követelményeknek, elvárásoknak.
1999. év elején a tulajdonosi szerkezet átalakítását követően e tevékenységet a CEDIT 2000 Kft folytatta tovább. 2000 szeptemberében bevezettük az ISO 9002:1996 minőségbiztosítási rendszert, amit 2003-ban megújítva már, mint az ISO 9001:2000 minőségbiztosítási rendszer alkalmaztunk. 2006-os évben, kihasználva az ISO 9001 minőségbiztosítási rendszer adta alapot, arról áttértünk egy rugalmasabb, a vállalatirányítási rendszerünket jobban követő minőségbiztosítási rendszerre. Innentől egy, a Cedit 2000 Kft-től teljesen független szervezett – havonta mélységében teljes átvilágítást végez a teljes szolgáltatási vertikumunkban. Az auditok során a meghatározott munkafolyamatoktól történő legkisebb eltérést is figyelmeztetésben rögzítik. A figyelmeztetésekre tett intézkedések megvalósulását folyamatosan nyomon követik. Így biztosított, hogy a munkánk során felmerült problémákra azonnal reagáljunk.
2004. áprilisától egyedülálló szolgáltatási felelősség biztosítással rendelkezünk, melynek fő lényege, hogy a partnereink és vállalkozásunk között létrejött szolgáltatási jogviszony keretében okozott bármilyen dologi, illetve nem dologi kárért a biztosító áll jót (pl.: nem megfelelő szakmai tanácsadás miatt kiszabott hatósági pénzbüntetésért is). Ez mindenkor biztosítékot nyújt partnereink részére mind a minőségi munkavégzés, mind a jótállás tekintetében.
Tevékenységünk során főállású szakembereinkkel vállalunk átalánydíjas szerződés keretében minden, a fenti szolgáltatási ágakban található olyan általános feladatokat, melyek ellátására a gazdasági társaságokat jogszabályok kötelezik, azonban gazdasági és egyéb megfontolások alapján vagy nem tudnak, vagy nem akarnak munkatársakat főállásban foglalkoztatni. Ezen kívül, ha a megbízónk igényt tart rá, vállalkozunk speciális eljárások lefolytatására is, ezért folyamatos kapcsolatban vagyunk az ország legjobb specialistáival.
Komoly gyakorlatra tettünk szert raktárak, irodaházak, élelmiszerkereskedelmi, üzletek, vendéglátó ipari egységek, tűz-, munka-, és környezetvédelmi felügyeletében, üzemeltető barát támogatásában.
2005-ben székesfehérvári képviseletünket is megnyitottuk, mellyel elértük azt, hogy a rohamosan fejlődő nyugat-magyarországi régióban szereplő gazdálkodóknak közvetlenül, és gyorsan adhassunk személyre szabott szakmai tanácsokat, oldhassuk meg e téren felmerülő problémáikat. 2012-ben Baján is kirendeltséget nyitottunk, ezzel közvetlenül érjük el a dél-magyarországi régióban telephellyel rendelkező partnereinket.
Innováció
Az innováció már 2005 óta stratégiai kérdés a társaságunknál. Célunk a folyamatos megújulás, a mindenkori állapotoknak történő 100 %-os megfelelés. Ennek megvalósítása az egyik legfontosabb, folyamatosan figyelemmel kísért feladatunk a szakmai munka mellett.
2005-ben felismerve a lehetőségeket, bevezettünk egy új hardver és szoftver alapú támogatási rendszert, melynek lényege, hogy munkatársaink a szigorú biztonsági rendszeren átjutva a világ bármely pontjáról, időben nem elhatárolva, férjenek hozzá partnereinknél végzett tevékenységünk összes dokumentumához. Elértük egyrészről, hogy munkatársaink a dokumentumokat közvetlenül használhatják fel, így lehetőségünk van arra, hogy egy hatósági ellenőrzésen felmerült dokumentum hiányának azonnali pótlása se okozzon időkényszert a feladatvégzésben, illetve másrészről megoldottuk a biztonságos helyettesíthetőséget, mellyel gördülékeny feladatellátást biztosítunk a megrendelőink számára. Előnye még, hogy partnereink, vagy az éppen ellenőrzést végző hatósági személy kérésére, kérdésére azonnal reagálva tudjuk felmutatni a hivatkozott, és elkészített dokumentumot, igazolást. Ehhez természetesen át kellett alakítanunk a szolgáltatási stratégiánkat, és hozzá igazítanunk a dokumentációs rendszerünket. Ki kellett bővíteni, és teljesen meg kellett újítani a támogató számítógépes rendszert is. Környezettudatos gondolkodásra vallott már akkor, hogy az átalakítás során figyelembe vettük azt is, hogy munkánk során valóban csak a legszükségesebb dokumentumokat kelljen kinyomtatni.
2008-ban a meglévő rendszer előnyeit kihasználva, és erre építkezve továbbfejlesztettük a szoftvertámogatást. Munkánk segítségére integráltunk egy feladatkezelő rendszert is, így sikerült a mérhető szint alá csökkenteni az emberi feledékenységből fakadó hibákat. A rendszerünk így már nemcsak támogatott, hanem figyelmeztetett is.
2012-ben olyan szoftverfejlesztés zajlott le, melynek üzembe állása után, a vizsgált partnerünk telephelyén, egy laptop segítségével is, a helyszínen azonnal elkészítjük a látogatásunk során nyert tapasztalatok, a felmerült problémák, a még meg nem oldott hibák, hiányosságok, stb. kiértékelő, elemző, figyelemfelhívó, feladat megoldó dokumentumát. Rögzíthetjük a megoldásokra tett javaslatainkat, mellyel gyorsan és nagymértékben segítjük a megrendelők felkészültségének fokát. Elkészíthetjük az eljárásunk során felülvizsgált eszközök hiteles vizsgálati jegyzőkönyveit, amelyeket azonnal át is tudunk nyújtani.
2013. júliusától a tűz-, és munkavédelmi oktatás megtartásának törvényi kötelezettségét is segíti a legújabb informatikai rendszerünk, mely e-learning felületen biztosítja partnereink részére, hogy munkavállalóikat ne kelljen hosszabb időre munkájukból kivenni.
Várjuk Önöket is partnereink sorába!
Legkésőbb 24 órán belül felvesszük Önnel a kapcsolatot!
Kérdés esetén állunk rendelkezésére!
New developments in occupational health and safety requirements
Our latest news
Fire protection in the office - How can we avoid an on-the-spot fine during an official inspection?
Fire protection in the office HOW CAN WE AVOID ON-SITE FINE DURING AN AUTHORITY CHECK? Fire protection - official inspection When renting an office, we can run into many pitfalls during a disaster protection official inspection, which can even result in a significant on-the-spot fine
The occupational health and safety check of the conditions for working at home is now online!
The COVID-19 pandemic also forced employers to take many previously unusual steps in corporate management. The proven and effective prevention of the spread of the epidemic has become a serious reduction of human contacts. The
Termination of danger
The transitional rules related to the termination of the emergency situation are amended in relation to the Occupational Safety and Health Act as follows: (2) The medical validity of operator licenses that expired during the emergency situation and are necessary for the performance of certain activities during work