- Advanced MP
- Accenture Tanácsadó Kft
- Accenture Industrial Software Solutions Kft
- ACG Reklámügynökség Kft
- AGCO Hungary Kft
- ALDI Magyarország Élelmiszer Bt és üzlethálózata
- Anna Ingatlan Kft
- Apleona Magyarország Kft
- Emerson Automation FCP Kft
- atmédia Kft
- Autsoft Zrt
- Átrium Irodaház
- Bátmonostor Község Önkormányzata
- Bátmonostor Nonprofit Kft
- Beiersdorf Kft
- Bethlen Gábor Alapkezelő Zrt
- Dun & Bradstreet Hungary Kft
- BMW Hungary Kft
- Budapesti Komplex Szakképzési Centrum
- Budenz József Alapítvány Gimnázium
- Business Lease Hungary Kft
- Ceva Contact Logistics Hungary Kft
- Computacenter Services Kft
- Continus Nova Kft
- Corning Hungary Kft
- Modan Digital Kft
- D.A.S. Jogvédelmi Biztosító Zrt
- Depónia Kft
- Depotech Kft
- Dészolg Kft
- Diego Franchaise üzletek/ Sztárpadló Kft, Rabné Gégény Erzsébet, Timewriter Kft
- DTKH Nonprofit Kft
- Dunanett Nonprofit Kft
- Edenred Magyarország Kft
- Emerson Process Management Kft
- Erste Alapkezelő Zrt
- The Quadrum Irodaház
- Erste Alapkezelő Zrt
- Market Central Ferihegy
- Erste Alapkezelő Zrt
- Vison Tower Irodaház
- Euronet Services Kft
- Eurostars Budapest Hotel
- Exe Danube Budapest Hotel
- Exeltis Magyarország Kft
- FBH Nonprofit Kft
- FEDEX Trade Network
- Foodport Kft
- Frillmetal Europa Kft
- Gebrüder Weiss Logisztikai Kft
- GEO-LOG Kft
- Globe 13 Irodaház
- Grenoriel Logisztikai Kft
- Gyöngyvirág Óvoda – Székesfehérvár
- Halas-Bagger Kft
- Hallerkert Irodaház
- Harmatkert Kft
- HOLD Alapforgalmazó Zrt
- HOLD Alapkezelő Zrt
- Hungaropharma Zrt
- Hydro Extrusion Hungary Kft
- Idemia Hungary Kft
- Merital Vagyonkezelő Kft
- IZSÁK-KOM Nonprofit Kft
- JK Horsetrucks Kft
- Jonson Controlls Kft
- Kardos Étterem Kft
- KDB Bank
- Közgazdasági Politechnikum Alternatív Gimnázium
- Kraft FM Üzemeltetési és Szolgáltató Kft
- Kuhn Földmunkagép Kft
- Kuhn Rakodógép Kft
- Falkstenen AB Magyarországi Fióktelepe
- MA-Coding Kft
- MAGILAB Kft
- Magyar Kőris Kft
- Magyar Máltai Szeretetszolgálat Egyesület
- Magyarországi Zsidó Örökség Közalapítvány
- Mars Magyarországi Értékesítő Bt
- Magyarság Háza Közhasznú Nonprofit Kft
- Medtronic Kft
- Viatris Services Kft
- Viatris Healthcare Kft
- Nemzeti Mobilfizetési Zrt.
- Népliget Center Irodaház
- Oroszlányi Környezetgazdálkodási Nonprofit Zrt
- Országos Roma Önkormányzat
- OTP Ingatlanbefektetési Alap
- Padarka Food Kft
- Padörs Wokbar Kft
- Padthai Kft
- Padthaiwokbar Kft
- Padwok Kft
- Pannonpark Kft
- Pasta&Pasta Kft
- Pákozd Nagyközség Önkormányzata
- PRO Kommunikációs Kft
- Raiker Kft
- Roném Kert Kft
- Roosevelt Irodaház
- Schawk Hungary Kft
- SMC Hungary Ipari Kft
- Street Kitchen Kft
- Borostyán Gondozóház
- Szabó Imre Református Kollégium
- Szalézi Lelkigyakorlatos Ház
- Yettel Magyarország Zrt
- Yettel Real Estate Hungary Zrt
- RSG Group Hungary Bt
- Ultinous Információtechnológiai Zrt
- Universal Logistics Kft
- UNLEASH Group Kft
- UPS Magyarország Kft
- UPS SCS Magyarország Kft
- Vasas Sport Club
- Vaskút Községi Önkormányzat
- Vaskút Idősek Otthona
- Vaskút Közös Önkormányzati Hivatal
- Vaskút Közterület Fenntartó
- Vaskút-Bátmonostor Német Nemzetiségi Óvoda
- Vaskúti Német Nemzetiségi Általános Iskola
- Vincze Imre református Általános Iskola
- Vertikál Közszolgáltató Nonprofit Zrt
- Vertikál Vagyonkezelő Kft
- Vertiv S.r.l. Magyarországi Fióktelepe
- West Gate Irodaház
- White Star Real Estate Kft
- Whirlpool Magyarország Kft
- White Star Real Estate Kft
- W-Invest Kft
- WizzAir
- Woodpecker Acquisitions Kft
- Science Park Irodaház
- Xenter 13 irodaház
- BARE International Hungary Kft
- Royal Canin Hungary Kft
- Blue Could Hosting Kft
- Padnyolc Kft
- Qualysoft Informatikai Zrt
- Weltweit Kft
- Biorad Magyarország Kft
- Vie Technology (Európa) Kft
- Suppline Kereskedelmi Kft
- Hewlett-Packard Informatikai Kft
- VLK Newmark Szolgáltató Kft
- BPC Payments Services Zrt
- HBO Holding Zrt
- Borealis L.A.T Hungary Kft
- Faulhorn Zrt
- Barracuda Logistic Kft
- Infomix Kft
- TD Synenex Hungary Kft
- Székesfehérvári Napsugár Óvoda
- TK Elvator Solution Center Europe Kft
- Vagheggi Kft
- Colliers Nemzetközi Ingatlan Üzemeltető és Kezelő Kft
- Dunanett Vagyonkezelő Kft
- Peridot Capital Solutions Hungary Services Kft
- ÉMI Nonprofit Kft
- Fodor Építőipari, Kereskedelmi és Szolgáltató Kft
- Balasys IT Zrt
- DXC Technology Magyarország Kft
- Székesfehérvári Felsővárosi Óvoda
- Vaskúti Bölcsőde
- Amrest Kft
- Amrest Kávézó Kft
- Bluevoyant Magyarország Kft
- Que Pasta Kft
- Visual Concepts Hungary Kft
- Setdesign Kft
- R.T.B. Étterem Kft
- Paduna Kft
- Rack Mester Kft
- B.L. Crew Kft
- Diageo Üzletviteli Szolgáltatások Zrt
- Classic Pizza Kft
- Cirko-Plusz Kft
- Integritás Hatóság
- Kamleithner-Budapest Kft
Cégünk története
Rólunk
Társaságunk elődje 1989-ben alakult Cedit Információtechnikai Kft néven. Fő tevékenységi körét a tűz-, és munkavédelmi szolgáltatásokra építette. Alakuláskor a tulajdonosok célja az volt, hogy olyan szolgáltatást nyújtson a cég közhivataloknak, intézményeknek, vállalkozásoknak, hogy azok feleljenek meg a mindenkori jogi és munkabiztonsági követelményeknek, elvárásoknak.
1999. év elején a tulajdonosi szerkezet átalakítását követően e tevékenységet a CEDIT 2000 Kft folytatta tovább. 2000 szeptemberében bevezettük az ISO 9002:1996 minőségbiztosítási rendszert, amit 2003-ban megújítva már, mint az ISO 9001:2000 minőségbiztosítási rendszer alkalmaztunk. 2006-os évben, kihasználva az ISO 9001 minőségbiztosítási rendszer adta alapot, arról áttértünk egy rugalmasabb, a vállalatirányítási rendszerünket jobban követő minőségbiztosítási rendszerre. Innentől egy, a Cedit 2000 Kft-től teljesen független szervezett – havonta mélységében teljes átvilágítást végez a teljes szolgáltatási vertikumunkban. Az auditok során a meghatározott munkafolyamatoktól történő legkisebb eltérést is figyelmeztetésben rögzítik. A figyelmeztetésekre tett intézkedések megvalósulását folyamatosan nyomon követik. Így biztosított, hogy a munkánk során felmerült problémákra azonnal reagáljunk.
2004. áprilisától egyedülálló szolgáltatási felelősség biztosítással rendelkezünk, melynek fő lényege, hogy a partnereink és vállalkozásunk között létrejött szolgáltatási jogviszony keretében okozott bármilyen dologi, illetve nem dologi kárért a biztosító áll jót (pl.: nem megfelelő szakmai tanácsadás miatt kiszabott hatósági pénzbüntetésért is). Ez mindenkor biztosítékot nyújt partnereink részére mind a minőségi munkavégzés, mind a jótállás tekintetében.
Tevékenységünk során főállású szakembereinkkel vállalunk átalánydíjas szerződés keretében minden, a fenti szolgáltatási ágakban található olyan általános feladatokat, melyek ellátására a gazdasági társaságokat jogszabályok kötelezik, azonban gazdasági és egyéb megfontolások alapján vagy nem tudnak, vagy nem akarnak munkatársakat főállásban foglalkoztatni. Ezen kívül, ha a megbízónk igényt tart rá, vállalkozunk speciális eljárások lefolytatására is, ezért folyamatos kapcsolatban vagyunk az ország legjobb specialistáival.
Komoly gyakorlatra tettünk szert raktárak, irodaházak, élelmiszerkereskedelmi, üzletek, vendéglátó ipari egységek, tűz-, munka-, és környezetvédelmi felügyeletében, üzemeltető barát támogatásában.
2005-ben székesfehérvári képviseletünket is megnyitottuk, mellyel elértük azt, hogy a rohamosan fejlődő nyugat-magyarországi régióban szereplő gazdálkodóknak közvetlenül, és gyorsan adhassunk személyre szabott szakmai tanácsokat, oldhassuk meg e téren felmerülő problémáikat. 2012-ben Baján is kirendeltséget nyitottunk, ezzel közvetlenül érjük el a dél-magyarországi régióban telephellyel rendelkező partnereinket.
Innováció
Az innováció már 2005 óta stratégiai kérdés a társaságunknál. Célunk a folyamatos megújulás, a mindenkori állapotoknak történő 100 %-os megfelelés. Ennek megvalósítása az egyik legfontosabb, folyamatosan figyelemmel kísért feladatunk a szakmai munka mellett.
2005-ben felismerve a lehetőségeket, bevezettünk egy új hardver és szoftver alapú támogatási rendszert, melynek lényege, hogy munkatársaink a szigorú biztonsági rendszeren átjutva a világ bármely pontjáról, időben nem elhatárolva, férjenek hozzá partnereinknél végzett tevékenységünk összes dokumentumához. Elértük egyrészről, hogy munkatársaink a dokumentumokat közvetlenül használhatják fel, így lehetőségünk van arra, hogy egy hatósági ellenőrzésen felmerült dokumentum hiányának azonnali pótlása se okozzon időkényszert a feladatvégzésben, illetve másrészről megoldottuk a biztonságos helyettesíthetőséget, mellyel gördülékeny feladatellátást biztosítunk a megrendelőink számára. Előnye még, hogy partnereink, vagy az éppen ellenőrzést végző hatósági személy kérésére, kérdésére azonnal reagálva tudjuk felmutatni a hivatkozott, és elkészített dokumentumot, igazolást. Ehhez természetesen át kellett alakítanunk a szolgáltatási stratégiánkat, és hozzá igazítanunk a dokumentációs rendszerünket. Ki kellett bővíteni, és teljesen meg kellett újítani a támogató számítógépes rendszert is. Környezettudatos gondolkodásra vallott már akkor, hogy az átalakítás során figyelembe vettük azt is, hogy munkánk során valóban csak a legszükségesebb dokumentumokat kelljen kinyomtatni.
2008-ban a meglévő rendszer előnyeit kihasználva, és erre építkezve továbbfejlesztettük a szoftvertámogatást. Munkánk segítségére integráltunk egy feladatkezelő rendszert is, így sikerült a mérhető szint alá csökkenteni az emberi feledékenységből fakadó hibákat. A rendszerünk így már nemcsak támogatott, hanem figyelmeztetett is.
2012-ben olyan szoftverfejlesztés zajlott le, melynek üzembe állása után, a vizsgált partnerünk telephelyén, egy laptop segítségével is, a helyszínen azonnal elkészítjük a látogatásunk során nyert tapasztalatok, a felmerült problémák, a még meg nem oldott hibák, hiányosságok, stb. kiértékelő, elemző, figyelemfelhívó, feladat megoldó dokumentumát. Rögzíthetjük a megoldásokra tett javaslatainkat, mellyel gyorsan és nagymértékben segítjük a megrendelők felkészültségének fokát. Elkészíthetjük az eljárásunk során felülvizsgált eszközök hiteles vizsgálati jegyzőkönyveit, amelyeket azonnal át is tudunk nyújtani.
2013. júliusától a tűz-, és munkavédelmi oktatás megtartásának törvényi kötelezettségét is segíti a legújabb informatikai rendszerünk, mely e-learning felületen biztosítja partnereink részére, hogy munkavállalóikat ne kelljen hosszabb időre munkájukból kivenni.
Várjuk Önöket is partnereink sorába!
Legkésőbb 24 órán belül felvesszük Önnel a kapcsolatot!
Kérdés esetén állunk rendelkezésére!
Újdonságok a munkavédelmielvárásokban
Legfrissebb híreink
Tűzvédelem irodában – Hogy kerülhetjük el a helyszíni bírságot hatósági ellenőrzéskor?
Tűzvédelem irodában HOGY KERÜLHETJÜK EL A HELYSZÍNI BÍRSÁGOT HATÓSÁGI ELLENŐRZÉSKOR? Tűzvédelem – hatósági ellenőrzés Iroda bérlése esetén egy katasztrófavédelmi hatósági ellenőrzésen számos buktatóba futhatunk bele, ami akár jelentős helyszíni bírságot
Az otthoni munkavégzés feltételeinek munkavédelmi ellenőrzése már online!
A COVID-19 világjárvány a vállalati irányításban is sok, korábban nem megszokott lépésre kényszerítette a munkáltatókat. A járvány terjedésének bizonyított és hatékony meggátolása, az emberi kontaktusok komoly mértékű csökkentése lett. Az
Veszélyhelyzet megszűnése
A veszélyhelyzet megszűnésével összefüggő átmeneti szabályok a Munkavédelmi törvény vonatkozásában az alábbiak szerint módosulnak: (2) A veszélyhelyzet idején lejárt, a munkavégzés során egyes tevékenységek végzéséhez szükséges kezelői jogosítványok orvosi érvényessége